Peste 18 mii de cadre didactice au fost admise, în prima etapă, la concursul de constituire a Corpului Profesorilor Evaluatori pentru Examenele și Concursurile Naționale (CPEECN). Alte 10 mii de cadre didactice au fost respinse; rezultatele au fost publicate de Centrul Național pentru Politici și Evaluare în Educație (CNPEE), pe data de 15 octombrie.
La concurs, au participat 28.226 de cadre didactice din toate ciclurile de învățământ: educatori, învățători și profesori. Numărul celor care nu au fost admise reprezintă 35,8% din numărul participanților la selecție, potrivit CNPEE.
Rezultatele din listă au fost anonimizate, astfel că cei care au candidat sunt identificați prin numărul de înregistrare primit în aplicația de înscriere (a nu se confunda cu numărul de înregistrare dat de inspectoratul școlar județean/ISMB pe cererea de înscriere), scrie sursa citată.
CNPEE va transmite fiecărui inspectorat școlar listele cu rezultatele selecției dosarelor, cuprinzând următoarele date: numărul de înregistrare primit în aplicație, nume, prenume, e-mail, unitatea de învățământ, județ, grad didactic, disciplină, rezultatul selecției și motivul de respingere, după caz.
În situația în care un candidat s-a înregistrat în aplicație cu mai multe conturi (email-uri diferite), în listele cu rezultatele selecției dosarelor candidatul respectiv se va regăsi cu toate aceste conturi.
Fiecare inspectorat școlar județean/ISMB va comunica individual, fiecărui candidat, numărul de înregistrare primit în aplicație și rezultatul selecției.
,,Atenție! Listele cu rezultatele selecției nu sunt publice”, precizează reprezentanții CNPEE.
În dreptul majorității celor respinși scrie ,,lipsa/neconformitate cerere de înscriere conform modelului prevăzut la Anexa 1 a Metodologiei“, fiind vorba despre prima procedură de selecție.
Pentru a obține calitatea de membri ai CPEECN, s-au putut înscrie cadrele didactice care îndeplineau cumulativ următoarele condiții:
Membrii CPEECN sunt cadre didactice care își desfășoară activitatea de predare-învățare-evaluare atât în mediul urban, cât și în cel rural, în unitățile de învățământ preșcolar, primar, gimnazial, respectiv liceal – filierele teoretică, vocațională și tehnologică.